Sju besök i Paris, Oktober 2014

2015-06-05 ¤ 19:16:04
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina finaste Parisvänner Maja, Josefin och Johanna bestämde sig för att åka till Paris samtidigt som mig. Första kvällen åkte vi till Showcase (fet klubb med techno-musik). Även denna gång var jag sjuk en del och därför låg jag hemma en hel del i studion (som låg precis bredvid Sacre Coeur) jag hyrde åt mig och George en vecka. Det var lite svårt att balansera vänner och en pojkvän som man har långdistansförhållande med. Men jag träffade dem så mycket jag orkade. Efter detta besöket slutade jag med laktos och gluten och har sedan dess, peppar peppar ta i trä, inte varit sjuk lika ofta. Jag och George hade det underbart mysigt som vanligt och det var lika tråkigt som vanligt att säga hejdå. 


LEAVE A COMMENT:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0