Sju besök i Paris, Maj 2015

2015-06-05 ¤ 19:58:49
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi var på Palais du Tokyo, på bio, vid Eiffeltornet, i Versailles och cyklade velib. Men bäst av allt; jag var på jobbintervju som avslutades med "bon ba tu peux travailler chez nous, j'envoie le contrat dans deux- trois semaines" vilket betyder typ "okej du kan jobba hos oss, jag skickar kontraktet om två- tre veckor". Det firades med sushi och mojitos. Dock har jag inte fått kontraktet än så börjar bli lite nervös meeen jag kan tänka mig att svenskar tar allvarligare på tidsuttryck än fransmän gör. Hur som helst var det sex underbara dagar och snart flyttar jag dit på riktigt! Det är en vecka kvar idag och jag längtar så himla mycket.


LEAVE A COMMENT:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0