Min första "jour off"

2015-06-22 ¤ 19:30:58
 
 
 
Efter enbart en dag på jobbet fick jag en ledig dag vilket var väldigt skönt då jag gått upp 05.10 dagen innan då jag inte visste hur lång tid det skulle ta att ta sig till jobbet. Denna dag var otroligt varm och vacker! Jag mötte upp Klara i Parc Monceau där vi solade (jag glömde solkräm som vanligt och fick jobba som en tomat resten av veckan) och snackade. Det var supermys vilket jag tycker uttrycks ganska väl i mitt supercharmiga uttryck på bilden. Sen åkte jag hem för att träffa George mellan hans två skift och på kvällen tog jag det väldigt lugnt eftersom att jag skulle börja kl. 7 dagen efter igen. Nu när jag skriver detta har jag arbetat 5 dagar totalt och jag trivs bättre och bättre för var dag. Trots att jag fortfarande har daglig träningsvärk så är det okej och det går bättre och bättre med franskan. Älskar livet ganska mycket just nu och trots att jag knappt träffar min pojkvän så är jag så otroligt tacksam för de få timmar vi har tillsammans varje dag. Det går inte att jämföra en relation i telefon med en relation i det verkliga livet. 


LEAVE A COMMENT:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0