Livet och fönsterkarmen

2015-06-30 ¤ 22:13:07
 
 
 
 
Mina senaste lediga dagar har jag spenderat hemma med att ta det lugnt och vila upp mig. Det tar verkligen ett tag för kroppen att vänja sig vid att arbeta; särskilt när man har ett väldigt fysiskt aktivt arbete. I söndags åkte jag på marknad och spenderade 6euro. Jag har blivit sjuk igen, denna gången värre än förra och efter ett pass på 6h imorgon har jag en ledig dag vilket passar perfekt. Innan jag blandade mig i George liv stod hans fönsterkarm tom. Nu finns där en medsmugglad chiliplanta och en medsmugglad tomatplanta. Tomatplantan växer otroligt mycket och man ser skillnad från morgon till kväll i princip varje dag. Nu måste den bara blomma så att vi får tomater. Vi har även köpt en lavendel och en basilika. De nyaste tillskotten är persilja och solrosor som vi sådde någon gång för en eller två veckor sen. Solrosorna har kommit ordentligt som ni ser på sista bilden och persiljan börjar titta fram så smått. Det är riktigt roligt att odla och jag hoppas att vi snart hittar en större lägenhet så där finns mer plats för blommor...

Postat av: Cajsa Tapper

Duktig är du Eila! Krya på dig vännen ❤

Svar: Tack fina du :*
Eila Strandmark

2015-07-01 ¤ 00:15:48
Postat av: Camilla

Det ser fint ut, vilken tur att du blandade dig i Georges liv, en tom fönsterkarm gör ingen lycklig! Puss

2015-07-01 ¤ 09:56:44
URL: http://www.camillaalvensfoto.blogspot.se

LEAVE A COMMENT:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0