Loppisfynd

2015-07-25 ¤ 00:59:26
 
4 koppar och 4 fat i keramik för 4 euro
 
Elefant i trä för 2 euro (efter att en kvinna på en "antikloppis" sålde en nästan exakt likadan för 40 euro)

Postat av: Camilla

Wow, vilka fynd! Elefanten är snygg, hade passat hos mig... tror att vi måste gå på loppis när jag kommer och hälsar på!Kopparna är också fina men man ser inte riktigt vilken storlek de har, för espresso eller varm choklad? I dag har vi riktigt höstväder, storm och regn så jag blir sugen på varm choklad med vispgrädde.

Svar: Lite samma stil som de mörka träkvinnorna vi har, tycker om dem. Klart vi ska på loppis när ni kommer hit! Kopparna är som ett mellanting mellan espresso och varmchoklad, lagom för en kopp med morgonkaffe (för min del åtminstone)! Här är det äntligen svalt och skönt men som tur är inget regn...
Eila Strandmark

2015-07-26 ¤ 08:33:06
URL: http://www.camillaalvensfoto.blogspot.se

LEAVE A COMMENT:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0