Tu as passé une bonne journée?

2014-01-21 ¤ 22:28:34
 
 
Jag har haft en bra dag! Har pratat franska och känner mig redan ganska hemma. Tillräckligt hemma för att glömma mobilen och kameran på rummet. Ohwell. Bilden är tagen av Maria.
 
Har idag haft lektioner och ett "språkprov". Efter detta släpptes vi lös av BMT. Donc (typ så) vi har besökt Arche de la Défense, gått längs Champs Elysées och till slut sett Place de la Concorde. Vi har även strollat runt på det stora köpcentret vid La Défense. Jag har köpt handsprit, mûsli, hasselnötter, jordnötter och grovt bröd. Min mage kommer vara väldigt glad imorgon. Höll på att skita på mig på vägen hem eftersom att jag inte visste vad mitt stopp hette; jag tackar gud för McDonalds bredvid som leads the way. 
 
Dagens kulturkrock:
Du blir serverad mat vid matbordet (och det är inga små portioner kan jag lova).
 
Imorgon åker kameran med!
 
¤ Eila


LEAVE A COMMENT:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0