Fredag i Paris II

2014-02-08 ¤ 18:56:15
 
 
 
 
 
 
 
 
Sjukaste grejen hände igår. Satt på fönsterplatsen på ett café. Det kom fram en fransman, knackade på rutan och skrek genom fönstret om han kunde få mitt nummer. Grinade sönder och gav det till slut. Kanske ska festa tillsammans ikväll. Livet i Paris är minst sagt spännande!
 
Nyss kom jag inte upp från mitt källarrum eftersom att min värdpappa låg i trappan med en slipmaskin och varken hörde eller såg mig när jag kom. Awkward moments daily. Älskar't.
 
Dagens kulturkrockar:
¤ Mjölken står i rumstemperatur (= inte god).
¤ Det är billigare att köpa ett glas vin på en restaurang än en cola.
 
¤ Eila

Postat av: cajsa tapper

Ojojoj eila haffar

Svar: Det gör säkerligen du också dear
Eila Strandmark

2014-02-08 ¤ 22:32:50

LEAVE A COMMENT:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0