Dansa tills fötterna värker

2013-12-26 ¤ 21:42:00
 
Senaste veckan genom mobilen:
 
Gjorde sushi med underbara Klara (och insåg misslyckandet med hårbandet).
 
Var på bio. Syrran blev utstirrad av en tant för att hon prasslade med godis. Bara för att öppnade jag en pingvinstång jag hade i fickan. Fick mig en utstirrning. Så jag frågade "vill du smaka eller?". Hon stirrade inte mer. Åt segerpizza på V.E.S.P.A. efteråt. Eila 1- Tanten 0.
 
Firade julafton hemma. Tyckte om det då men efter att ha ätit mat- och godisrester i tre dagar önskar jag att vi var hos någon annan släkting.
 
Gosade en hel kväll med fetaste (ja, jag menar tjock) hunden Tessan.
 
Kom hem halv 6 på morgonen efter att ha dansat hela natten på Moriskan i Malmö. Har känt mig lika sne som bilden hela dagen. What can I say? Älska lov! Älska snygga hipsterkillar! Älska dans! Älska värken efter att ha dansat för mycket! Älska livet!
 
¤ Eila

Postat av: Cajsa Tapper

Åååh vad gött det låter!

2013-12-26 ¤ 22:51:47
URL: http://tappercajsa.blogg.se/
Postat av: Klara Löfström

Ballögd med hängpattar, het ändå.

Svar: Du är alltid hotstuff min kära
Eila Strandmark

2013-12-26 ¤ 23:52:43
URL: http://klaraaparis.blogg.se/

LEAVE A COMMENT:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0