3.5, 4, 8, 11, 34

2013-12-16 ¤ 14:01:55
 
 
Om tre och en halv timme sitter jag och ser The Hobbit (del 2).
Om fyra dagar går jag på jullov.
Om åtta dagar är det julafton och jag (läs: syrran) har lyckats köpa alla mina julklappar.
Om elva dagar ligger jag förmodligen på en strand eller är på väg dit .
Om trettiofyra dagar är jag på planet på väg till Paris.
 
Känslan just nu är kaos. Hur ska man hinna göra allt man vill? Det är knappt liket lever och ändå leker livet. Mycket tack vare julstämning, fina vänner och Antons fina mamma som kom med goda kakor till klassen.
 
¤ Eila

Postat av: Klara Löfström

Jag måste bara säga att liket lever även om livet leker. Det ända negativa just nu är ett par dagar av skola kvar! HÅLL UT MITT LIK

Svar: She is a holdin on
Eila Strandmark

2013-12-16 ¤ 14:05:33
URL: http://klaraaparis.blogg.se/
Postat av: Mickan

Älskar Hobbit! måste se den!! :OOOO
Agree väldigt najs med kagor

Svar: Den var sååå mycket bättre än ettan!!Det slår aldrig fel ;)
Eila Strandmark

2013-12-16 ¤ 17:39:39
URL: http://micaeladanielsson.blogg.se

LEAVE A COMMENT:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0